W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.zamknij
ZALOGUJ Przypomnij hasło

Newsletter

Zamów newsletter

Dostawa

Dostawa gratis dla zamówienia powyżej 500,00 zł

Koszt dostawy do 30 kg:
- za pobraniem 28,90 zł
- z przedpłatą 19,00 zł
Zamówienia o wadze powyżej 30 kg będą dzielone na mniejsze paczki o maksymalnej wadze 30 kg

Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE ROOKS.PL

Podmiotem prowadzącym sprzedaż w sklepie ROOKS.PL jest firma: Simitec Sadowski i Zawada Sp J, ul Lipowa 2, 55-040 Ślęza, Polska, posługująca się numerami:

NIP: 896 15 16 453  I REGON:021493845  I  KRS:0000382431,

zwana dalej Sprzedającym, bądź Simitec.

Simitec jest jednocześnie właścicielem marki ROOKS.

 

Najwyższe standardy obsługi klienta ROOKS

  1. Produkty marki ROOKS przeznaczone są do pracy w warunkach największych obciążeń mechanicznych i najwyższej intensywności użytkowania w przemyśle oraz serwisie. Wysoko gatunkowe materiały i rozwinięte technologie produkcji narzędzi ROOKS gwarantują skuteczną i profesjonalną pracę.

  2. Produkty marki ROOKS posiadają gwarancję: 12 LAT, 24 lub 12 miesięcy, długość gwarancji opisana jest przy każdym produkcie w kartotece produktu w katalogu online i jest uzależniona od rodzaju produktu.

  3. Produkty pozostałych marek oferowanych w sklepie ROOKS.PL mają od 12  miesięcy gwarancji i jest ona wskazana w karcie produktu. Asortyment pozostałych marek dobrany jest również pod kątem użytkowników profesjonalnych i zachowuje wysokie standard pracy.

  4. Każdy klient ma możliwość zwrotu zakupionych i nieużywanych produktów ROOKS oraz innych marek, kupionych w sklepie rooks.pl w okresie do 14 dni od dnia wydania (zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Koszt zwrotu pokrywa klient,

  5. Zarejestrowany klient może wykupić dodatkowe opcje posprzedażne, jak: gwarancja Door to Door, Gwarancja 24, Produkt Go to Work. Zasady realizacji wymienionych opcji  opisane są w dziale SERWIS POSPRZEDAŻNY. Dodatkowe opcje posprzedażne dotyczą wyłącznie produktów marki ROOKS.

  • Door to Door – odbierzemy od Ciebie reklamowany produkt i dostarczamy do Ciebie produkt dobry, tam gdzie jest Ci wygodnie!

  • Gwarancja 24 – możesz przedłużyć gwarancję produktu z 12 do 24 miesięcy, masz na to 30 dni od daty zakupy produktu, która widnieje na dokumencie sprzedaży.

  • Produkt Go to Work–możesz wykupić opcję produktu zastępczego Go to Work, który umożliwi Ci nieprzerwaną pracę! Jest to opcja działająca tylko z gwarancją Door to Door.

      7. Serwis ROOKS znajduje się pod adresem: Simitec SJ ul. Lipowa 2, 55-040 Ślęza.

 

Zasady zakupów

  1. Znajdź interesujące Cię produkty, korzystając z katalogu online oraz wyszukiwarki produktów.

  2. Dodaj wybrane produkty do koszyka zamówień.

  3. Wejdź do koszyka zamówień i wypełnij formularz zamówienia, uzupełniając dane potrzebne do sprzedaży
    i wymagane w formularzu. Możesz się zarejestrować na stałe lub dokonać zakupu jednorazowo, bez potrzeby rejestracji.

  4. Wybierz rodzaj płatności: przy odbiorze, przedpłata, płatność kartą lub przelew – w przypadku stałych klientów, na podstawie umowy .

  5. Po zatwierdzeniu zakupu otrzymasz maila z potwierdzeniem zamówienia w postaci dokumentu sprzedaży PRO FORMA oraz danymi do płatności (w przypadku wyboru opcji przedpłaty).

  6. Po otrzymaniu zapłaty Sprzedawca wyśle Ci potwierdzenie otrzymania zapłaty i dane dotyczące wysyłki towaru.

  7. Złożenie i zaakceptowanie zamówienia jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu sklepu ROOKS.PL.

  8. Towar ze statusem „na zamówienie”, który włożysz do koszyka, wymaga potwierdzenia dostępności i terminu realizacji przez Sprzedawcę.

  9. Zasady współpracy ze sklepami i hurtowniami zostaną określone na podstawie indywidualnych umów handlowych. W celu uzgodnienia warunków umowy, należy w formularzu rejestracyjnym wybrać opcje SKLEP lub HURTOWNIA. Następnie Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia zasad współpracy.

Rodzaje płatności

  • Przedpłata całości kwoty – powinna być wpłącona na konto bankowe Simitec ul. Lipowa 2 55-040 Ślęza. Numer konta: 14 1050 1575 1000 0091 4822 6633 ING Bank Śląski S.A.

  • Za pobraniem - przy odbiorze towaru gotówką kurierowi.

  • W przypadku zwrotu towaru przez Kupującego Sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy w terminie 7 dni od otrzymania towaru zgodnego z umową. Jeżeli zapłata nastąpiła przelewem, zwrot środków nastąpi również przelewem. Kupujący może wskazać również inny rachunek bankowy, na który ma nastąpić zwrot środków.

  • Zasady rozliczeń ze sklepami i hurtowniami oparte są o odrębne umowy.

 

Dostawa towaru i zwrot towaru

  1. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  2. Koszty przesyłek są następujące: dostawa gratis dla zamówienia powyżej 500,00 zł

koszt dostawy do 30 kg (o wartości poniżej 500 zł):
- za pobraniem 28,90 zł
- z przedpłatą 19,00 zł
Zamówienia o wadze powyżej 30 kg będą dzielone na mniejsze paczki o wadze do 30 kg

  1. Informacja o koszcie transportu jest podawana również w Koszyku przy zamówieniu.

  2. Wysyłki towaru realizowane są w dzień roboczy następujący po dniu potwierdzenia zamówienia (jednoznaczne z potwierdzeniem wpływy środków na konto sprzedawcy)

  3. Dostawa towaru trwa od 24 do 48 godzin od momentu odbioru towaru przez firmę przewozową.

  4. Towary cięższe niż 30 kg i o dużych gabarytach przewożone będą na paletach do 600 kg, przez firmę spedycyjną. Spedytor może oczekiwać od kupującego zwrotu palet transportowych, lub palet zastępczych, takich samych jak palety użyte w dostawie.

  5. Zwrot towaru odbywa się za pomocą formularza zwrotu i odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie ROOKS.PL.

  6. Zwrot towaru jest możliwy do 14 dni od daty zakupu wpisanej w dokumencie zakupu. Co oznacza, że 14-go dnia należy dostarczyć zwracany towar do magazynu Sprzedawcy.

  7. Odstąpienie od umowy: konsument musi wypełnić i podpisać załączony do produktu formularz odstąpienia od umowy oraz wysłać go na adres sprzedawcy lub na maila: zamawiam@rooks.pl

 

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

………………..……………………………..

(miejscowość, data)

imię i nazwisko, adres konsumenta

....................................................

……………………………................

 

sprzedawca i adres do odesłania towaru:

Simitec Sadowski i Zawada SJ.

ul. Lipowa 2; 55-040 Ślęza

 

Ja, niżej podpisany/a, korzystając z ustawowego prawa odstąpienia od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa, w terminie do 14 dni od wydania towaru, niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży zawartej w dniu………………….................................................., dotyczącej produktu o numerze: .....………………………………..., towar otrzymano dnia................................., na podstawie dokumentu zakupu o numerze: …...............................................................................................................

 

…………………………………………

Data i podpis

 

  1. Zwrot odbywa się na koszt kupującego.

  2. Zwrot może dotyczyć jedynie towaru nieuszkodzonego i nieużywanego z nienaruszonymi opakowaniami jednostkowymi. Towar musi pochodzić bezpośrednio od Sprzedawcy i niezbędne jest dołączenie do towaru oryginalnego dowodu zakupu.

  3. Simitec każdorazowo przeprowadzi inwentaryzację zwracanego towaru, na podstawie której określi czy zwrot odbywa się zgodnie z umową. Jeżeli tak, wówczas w ciągu 7 dni roboczych odda pieniądze kupującemu. Simitec odda wartość zwróconego towaru oraz jednorazowy koszt dostawy towaru do klienta.

  4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, uszkodzony lub używany, wówczas Simitec nie przyjmie zwrotu i nie zwróci pieniędzy kupującemu, tylko prześle drogą elektroniczną dokument inwentaryzacyjny.

  5. Simitec nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

  6. W przypadku niezgodności towaru z umową klientowi przysługują uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

  7. Niezgodności w dostawie towaru należy zgłosić do Simitec za pomocą formularza dostawy towaru, dostępnego na stronie ROOKS.PL lub poprzez wysłanie na adres Simitec pisemnego zawiadomienia

  8. Przy zgłoszeniu niezgodności  w dostawie  pomocne są następujące procedury ujęte w formularzu zgłoszeniowym:

  • Podanie wagi całej przesyłki z podziałem na paczki

  • Podanie numeru przesyłki oraz nazwiska kuriera

  • Podanie numeru dowodu zakupu

  • W przypadku uszkodzonych paczek, wykonanie zdjęć przesyłki – zdjęcia zewnętrzne paczek (każdej osobno) oraz zdjęcia niezgodnego, uszkodzonego lub wadliwego towaru (po jednym do każdej niezgodnej pozycji). Zdjęcia należy umieścić w formularzu zgłoszenia niezgodności.

 

Gwarancja i serwis:

Simitec udziela gwarancji na asortyment marki ROOKS wg poniższego opisu:

  • 12 LAT: nasadki, akcesoria do nasadek, klucze płasko-oczkowe, zestawy narzędziowe,

  • 24 MIESIĄCE: pozostałe narzędzia ręczne,

  • 12 MIESIĘCY : urządzenia do wyposażenia serwisu samochodowego .

  • Konsumenci indywidualni mogą korzstać również z rękojmi sprzedawcy, która wynosi 24 miesiące od daty zakupu wskazanej na paragonie zakupu; rękojmia dotyczy całości asortymentu dostępnego w sklepie rooks.pl

  1. Każdy produkt ma opis dotyczący okresu gwarancji, opis umieszczony jest w karcie produktu w katalogu online na stronie ROOKS.PL

  2. Produkty pozostałych marek oferowanych w sklepie ROOKS.PL mają od 12  miesięcy gwarancji i jest ona wskazana w karcie produktu.

  3. Gwarancja dotyczy wyłącznie wad ukrytych i wad materiałowych produktów sprzedawanych przez Simitec.

  4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych przekroczeniem wartości granicznych sił niszczących materiał narzędzi, użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem narzędzi, użytkowaniem narzędzi uszkodzonych.

  5. Produkt traci gwarancję, w przypadku wykonywania przeróbek, samodzielnych napraw oraz rozhartowania, uszkodzenia powierzchni i doprowadzenia do skorodowania stali, z której wykonano produkt.

  6. Kupujący ma możliwość skorzystania z gwarancji producenta w przypadku produktów marek innych niż ROOKS, przez dokonanie zgłoszenia bezpośrednio u gwaranta danego produktu, z pominięciem sklepu ROOKS.PL, który jest pośrednikiem w przekazaniu gwarancji.

  7. Produkty ze śladami napraw tracą gwarancję.

  8. Produkty zużyte ponad określone normy lub zużyte nierównomiernie , tracą gwarancję.

  9. Wszystkie reklamacje należy składać za pośrednictwem formularza SERWIS i REKLAMACJA na stronie ROOKS.PL

  10. Reklamowany towar musi być kompletny i musi zawierać dokładny opis przedmiotu reklamacji. Produkt nie musi posiadać oryginalnego opakowania. .

 

Warunki gwarancji

  1. Firma Simitec Sadowski i Zawada Spółka Jawna jako Gwarant,  udziela gwarancji na sprzedawane narzędzia i wyposażenie serwisu marki ROOKS.

  2. Gwarancja udzielana jest pod warunkiem załączenia do reklamowanego towaru dokumentu zakupu.

  3. Odpowiedzialność gwaranta ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

  4. Gwarancja na sprzedany towar, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi lub niezgodności towaru z umową.



Ogólne warunki gwarancji

  1. Gwarancja na sprzedane produkty udzielana jest na poniższych warunkach i polega na bezpłatnym usunięciu usterek, wynikających ze stwierdzonych w okresie gwarancji wad materiałowych i wymiarowych lub błędów powstałych w procesie produkcyjnym. Gwarancja nie polega na bezpłatnym usunięciu wad związanych z nieprawidłowym użytkowaniem produktów.

  2. Okres ochrony gwarancyjnej trwa w zależności od rodzaju towaru i precyzuje to oznaczenie na produkcie lub w karcie produktu na stronie internetowej www.rooks.pl . Okres gwarancyjny może wynosić: 12 miesięcy, 24 miesiące lub 12 lat.

  3. Okres gwarancyjny rozpoczyna się w dniu zakupu urządzenia przez pierwszego użytkownika, co jest potwierdzone datą dokonania transakcji na dokumencie zakupu.

  4. Gwarancja jest ważna jedynie z dokumentem zakupu oraz zgłoszeniem reklamacyjnym wykonanym za pośrednictwem strony internetowej http://www.rooks.pl/gwarancje  - formularz serwisowy

  5. Dostawy uszkodzonych produktów do serwisu ROOKS możliwe są za pośrednictwem wyznaczonych firm kurierskich: UPS lub Poczta Polska – przesyłka zwykła nie kurierska przesyłka pocztowa - i tylko koszty tych przewoźników pokrywa gwarant. Jest to koszt 19 zł brutto dla firmy UPS.

  6. Wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem a ujawnione w okresie objętym gwarancją, będą usuwane niezwłocznie na koszt gwaranta. Dostawa i zwrot naprawionego produktu również odbywają się na koszt gwaranta. Jeżeli użytkownik wysłał do serwisu produkt na swój koszt, wówczas gwarant odda użytkownikowi opłatę za kuriera, zgodnie z opłatami ustalonymi dla firmy UPS, czyli 19 zł brutto.

  7. Wady powstałe w skutek niewłaściwego użycia produktu lub użycia w niewłaściwych warunkach mogą zostać naprawione za odpłatnością użytkownika. Użytkownik pokrywa również koszty transportu takiego produktu.

  8. Gwarancja nie obejmuje odpowiedzialności gwaranta za szkody osób lub ich mienia powstałe w okresie obowiązywania gwarancji i będących następstwem wad towaru.

  9. Akceptacja wady objętej gwarancją powoduje bezpłatne jej usunięcie w drodze naprawy narzędzia, wymiany na sprawne lub zwrocie gotówki według wyboru gwaranta.
    Wymienione narzędzia lub ich części przechodzą na własność gwaranta. 

  10. Z udzielonej gwarancji nie płyną inne prawa poza wymienionym w warunkach gwarancji prawem do usunięcia wady urządzenia.

  11. Jeżeli do produktu dołączono szczegółowe warunki gwarancji dla tego produktu, wówczas ogólne warunki gwarancji podlegają ograniczeniom zgodnie z zapisami w dokumencie gwarancyjnym.

 

Serwis posprzedażny dla stałych klientów

  1. Simitec w trosce o stałych klientów, proponuje dodatkowe korzyści płynące z trwałej współpracy oraz usługi dostępne dla lojalnych klie

  2. Każdy stały klient ma prawo do korzystania ze specjalnych cen, uzależnionych od wielkości zakupów lub odrębnej umowy handlowej.

  3. Każdy stały klient może wykupić gwarancję Door to Door:

  • Koszt opcji Door to Door dla jednego produktu to 39,00 zł netto,

  • Opcja ta możliwa jest tylko dla produktów które znajdują się w kategorii Door to Door w katalogu online

  • Opcja polega na odebraniu od klienta reklamowanego produktu i dostarczeniu go z powrotem, za pośrednictwem kuriera. Miejsce odbioru i dostawy musi być takie same i określa je klient

  • Jedna opcja Door to Door może być wykonana maksymalnie 3 razy

      6. Każdy stały klient może wykupić gwarancję Produkt Go to Work:

  • Koszt opcji Go to Work dla jednego produktu to 29,00 zł netto,

  • Opcja ta możliwa jest tylko dla produktów które mają wykupioną opcję Door to Door

  • Opcja polega na dostarczeniu do klienta produktu zastępczego na czas obsługi gwarancyjnej w opcji Door to Door.

  • Jedna opcja Go to Work może być wykonana maksymalnie 3 razy

      7. Każdy stały klient może wykupić Gwarancję 24:

  • Koszt opcji Gwarancja 24 dla jednego produktu to 12,00 zł netto,

  • Opcja ta możliwa jest tylko dla produktów które posiadają gwarancję 12 miesięczną

  • Opcja polega na przedłużeniu gwarancji do 24 miesięcy od daty na dokumencie zakupu.

  • Opcja ta jest rejestrowana w systemie dla konkretnego produktu, który otrzymuje numer Gwarancji 24

  • Opcję można wykupić jedynie w ciągu 90 dni od daty zakupu produktu, która jest wpisana na dokumencie zakupu.

Klient wyraża zgodę na umieszczenie podanych przez niego danych osobowych w bazie Simitec i ich przetwarzanie na potrzeby realizacji umowy, zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.)Kontakt

W celu ułatwienia kontaktu proponujemy korzystać z formularza kontaktowego na stronie ROOKS.PL lub wysłać maila na adres: serwis@rooks.pl lub skontaktować się bezpośrednio z przedstawicielami Simitec: Infolinia +48 71 724 22 14 lub:

Michał Sadowski: +48 881 93 0007 lub Szymon Zawada: +48 881 93 0006

 

do góry