W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.zamknij
ZALOGUJ Przypomnij hasło

Newsletter

Zamów newsletter

Dostawa

Dostawa gratis dla zamówienia powyżej 500,00 zł

Koszt dostawy do 30 kg:
- za pobraniem 28,90 zł
- z przedpłatą 19,00 zł
Zamówienia o wadze powyżej 30 kg będą dzielone na mniejsze paczki o maksymalnej wadze 30 kg

NASZ SERWIS GWARANCYJNY JEST ZAWSZE BLISKO CIEBIE powrót

Szanowni Klienci!

Serwis ROOKS jest zawsze blisko Ciebie. W tym celu wszystkie kwestie reklamacyjne możesz rozwiązać w serwisie zlokalizowanym u Partnera ROOKS u którego kupiłeś narzędzia ROOKS. Lokalizacje Partnerów znajdują się na poniższej mapie.

Pamiętaj - jeżeli masz uszkodzoną jedną część w zestawie, nie musisz zabierać do serwisu całego zestawu - tylko uszkodzoną część. W miarę możliwości nasz Serwis ROOKS rozwiąże Twoją sprawę od ręki.

Warunki gwarancji przedstawione są w REGULAMINIE, który znajduje się na naszej stronie w zakładce REGULAMIN w stopce strony. Możesz też otworzyć regulamin klikając podany obok link: http://www.rooks.pl/informacja/1/regulamin

Składając zgłoszenie reklamacyjne lub kupując dodatkowe opcje posprzedażne korzystaj z FORMULARZA SERWISOWEGO

Simitec S J
Ślęza
woj. dolnośląskie

Pokaż na mapie

Tel. 881 93 000 7
e-mail: zamawiam@rooks.pl
www: rooks.pl
Zaloguj się, aby zlecenie zostało dołączone do Twojego profilu.
Wyślij
UWAGA:
  • Usługa dostepna tylko z gwarancją Door to Door.
  • W przypadku nieuznania reklamacji, przed odesłaniem produktu uszkodzonego, sprzedawca zaproponuje naprawę uszkodzonego produktu oraz określi wartość tej naprawy. Koszt naprawy należy opłacić przed odesłaniem narzędzia.
Koszt usługi: 39,00 zł netto (47,97 zł brutto)
Koszt usługi Go to Work wynosi: 39 + 29 = 68,00 zł netto (83,64 zł brutto)
UWAGA:
  • Usługa dostępna jedynie dla produktów z 12-miesięcznym okresem gwarancyjnym.
  • Usługa przedłużenia gwarancji jest możliwa tylko do 3 miesięcy od daty zakupu.
Koszt usługi: 12 zł netto (14,76 zł brutto)
DANE UŻYTKOWNIKA PRODUKTU
Nazwa użytkownika produktu
//
Wybierz serwis obsługujący reklamację
ADRES ODBIORU PRODUKTU DO REKLAMACJ
ADRES DOSTAWY PRODUKTU PO WYKONANIU REKLAMACJI
*Deklaruję, że w przypadku nieuznania reklamacji zobowiązuję się do odbioru produktu od kuriera. *Deklaruję, że w przypadku nieuznania reklamacji zobowiązuję się do zwrotu produktu zastępczego kurierowi oraz odbioru produktu reklamowanego.
DANE PARTNERA HURTOWEGO
//
Numer faktury zakupu w SIMITEC
Miejsce zakupu (Partner hurtowy ROOKS)
do góry